Abonare la postări!

luni, 3 ianuarie 2011

Retrospective şi previziuni

2010 a fost, pentru mine, un an care a trecut greu. Pe plan profesional ... am schimbat 2 joburi, m-am luptat cu mentalităţi şi ....cam atât. Nu mai am decât o banală aşteptare de mai bine şi de stabilitate, pentru că, în ciuda nevoii de agitaţie şi haos, îmi place să stau locului! Pe plan personal ... am schimbat încă o chirie, am adunat amintiri frumoase din concediu şi cam atât, nu am avut putere pentru a schimba mai mult.

Şi ajung la retorica întrebare „când au trecut anii?“, uitându-mă la cei mai tineri sau făcând calcule - de când nu m-am mai văzut cu un anumit prieten, de când nu am mai ascultat o anume melodie, când a fost ultima oară când....

Ce vreau de la 2011? Mai mult timp pentru mine, cred.

Voi cu ce gânduri aţi plecat la drum?

2 comentarii:

  1. Deni, eu as vrea sa se intoarca timpul inapoi, dar e singurul lucru imposibil de indeplinit. Restul se poate indeplini intr-o oarecare masura.

    Eu vreau sa fiu sanatoasa in primul rand... in rest, sper sa nu am parte de evenimente negative.

    RăspundețiȘtergere