Abonare la postări!

luni, 30 noiembrie 2009

Tribut Freddie Mercury

S-a întâmplat joi, la Hard Rock Cafe, dat fiind că pe 24 noiembrie s-au împlinit 18 ani de la moartea solistului trupei Queen, iar 1 Decembrie este Ziua Mondială Anti HIV.

A fost lume, a fost atmosferă, am ascultat coveruri mai mult sau mai puţin reuşite, a fost chiar o licitaţie cu portrete Freedie, realizate de persoane infectate cu HIV. Deşi nu mă aşteptam, s-au vândut toate tablourile, la preţuri de 3,5 - 5,5 sute de lei (milioane în lei vechi, da?)

Nu mi-a plăcut că m-am agitat pe acolo ca să obţin o masă, deşi aveam bilet luat cu două săptămâni înainte, dar nu făcusem rezervare! Am obţinut şi masa, că altfel nu rezistam în picioare până la ora 1 dimineaţa.

Evenimentul a fost deschis de Julie, fata Danei Săvuică, care s-a descurcat binişor. A urmat o trupă de pletoşi, tot la "binişor" îi încadrez. De senzaţie a fost Cristina, tipa de la (fosta) trupă Impact. Nu ştiu în ce stadiu e trupa, nu mi-a plăcut niciodată, dar fata asta are o voce extraordinară. Probabil de aceea Dan Helciug, următorul pe listă, a chemat-o să-l acompanieze. Ce pot să spun? Cristina a făcut totul, el a fost atât de slab... Spre final a cântat trupa Cortez care a ridicat lumea în picioare, pur şi simplu. A făcut atmosferă, aşa cum se cuvenea la un astfel de eveniment. La final a cântat şi Mandinga, o singură melodie, în stil latino...mai bine nu mai cânta!

3 comentarii:

  1. In sfarsit! Am asteptat cu nerabdare sa postezi noi intamplari. Bravo! Si mie imi place muzica promovata de Queen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai,mai... daca imi amintesc bine,Dan Helciug a spus clar,public, ca era bolnav copt,si a rugat-o pe Cristina in seara concertului sa il ajute.Momentul lor impreuna cu acel cor special a fost cel mai impresionant si apreciat moment de public.Daca nu ma credeti,dati search pe net.Iar tu, macar incearca sa intelegi ceea ce vezi si auzi.Dan Helciug este o mare voce.Cristi

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,a fost un moment deosebit şi când cei doi au cântat cu grupul vocal Acapella. Sinceră să fiu, nu am auzit când Dan a spus că este bolnav, în acest caz retrag ce-am spus despre prestaţia lui.

    RăspundețiȘtergere