Asta am sperat să găsesc în outletul de la marginea oraşului, chiar în prima zi oficială a preţurilor tăiate. Am o plăcere sadică să tot merg acolo, deşi nu-mi cumpăr niciodată nimic, din două motive: 1.aşa-zisele preţuri reduse de obicei cu 70% sunt la fel de mari ca în magazinele din centrul oraşului; 2. marfa este dubioasă, multe articole sunt demodate sau cu o croială şi design imposibil de purtat.
Totuşi, am revenit pe 15 ianuarie. Parcarea plină ochi, outletul plin de lume, cum nu mai văzusem de mult - pe acolo bate vântul, de obicei - , oamenii ieşind din magazine cu braţele pline de pungi branduite. Am intrat în fibrilaţii, vorba 'ceea. Aproape că am coborât din mers din maşină şi am intrat în complex plină de speranţe sau iluzii, dornică să cheltuiesc măcar puţin. Normal, am plecat cu braţele goale. Mi se pare că mi-am luat, totuşi, o apă plată, că muream de sete. În rest...tristeţe.
Eu reţin preţurile, cam ştiu care e valoare unei haine, de unde rentează să o iei, unde o găseşti mai ieftină sau mai scumpă. Şi am o reprezentare normală a ceea ce înseamnă preţ redus cu 90%. Sub nicio formă nu am găsit preţuri reduse cu 90%, care în restul anului să fi fost, oricum, la 70% din valoarea lor. Am avut surpriza să găsesc marfă mai scumpă decât în mall-ul din buricul târgului. Dacă preţurile au crescut "ca în perioada de reduceri", calitatea a rămas, în schimb, aceeaşi. Multe haine cu paiete aplicate într-un mod oribil, geci cu sclipici, pantaloni dintr-un material imposibil, blugi ţepeni de ziceau că au fost apretaţi, culori şi imprimeuri "must not have", rochii din altă lume....cu asta mi-am pierdut două ore din viaţă.
***
Înţeleg că ăsta'i rolul outletului, să vândă ce-i prost făcut, rămas pe stoc şi demodat. Nu înţeleg de ce preţul nu este mult redus. Şi nu înţeleg nici ce aveau oamenii în pungile alea branduite??????
Totuşi, am revenit pe 15 ianuarie. Parcarea plină ochi, outletul plin de lume, cum nu mai văzusem de mult - pe acolo bate vântul, de obicei - , oamenii ieşind din magazine cu braţele pline de pungi branduite. Am intrat în fibrilaţii, vorba 'ceea. Aproape că am coborât din mers din maşină şi am intrat în complex plină de speranţe sau iluzii, dornică să cheltuiesc măcar puţin. Normal, am plecat cu braţele goale. Mi se pare că mi-am luat, totuşi, o apă plată, că muream de sete. În rest...tristeţe.
Eu reţin preţurile, cam ştiu care e valoare unei haine, de unde rentează să o iei, unde o găseşti mai ieftină sau mai scumpă. Şi am o reprezentare normală a ceea ce înseamnă preţ redus cu 90%. Sub nicio formă nu am găsit preţuri reduse cu 90%, care în restul anului să fi fost, oricum, la 70% din valoarea lor. Am avut surpriza să găsesc marfă mai scumpă decât în mall-ul din buricul târgului. Dacă preţurile au crescut "ca în perioada de reduceri", calitatea a rămas, în schimb, aceeaşi. Multe haine cu paiete aplicate într-un mod oribil, geci cu sclipici, pantaloni dintr-un material imposibil, blugi ţepeni de ziceau că au fost apretaţi, culori şi imprimeuri "must not have", rochii din altă lume....cu asta mi-am pierdut două ore din viaţă.
***
Înţeleg că ăsta'i rolul outletului, să vândă ce-i prost făcut, rămas pe stoc şi demodat. Nu înţeleg de ce preţul nu este mult redus. Şi nu înţeleg nici ce aveau oamenii în pungile alea branduite??????
E bine stiut ca in majoritatea cazurilor nu au loc reduceri asa mari, preturile sunt puse la vrajeala acolo.
RăspundețiȘtergereStiu din experienta ca la produsele de marca adaosul comercial este destul de mare, iar promotiile/reducerile nu saracesc deloc firma care le vinde.
"Reducerile" sunt facute doar ca sa-si vanda marfa ramasa pe stoc.
Magazinele care se respecta fac reduceri astfel incat ajung sa-si vanda marfa la un pret apropiat de adevarata ei valoare. Si, intr-adevar, nu pierd nimic, dar macar reusim si noi sa luam ceva de calitate, la un pret decent
RăspundețiȘtergere